Velkommen til Møllerdammen Naturbarnehage

Vi holder til i Hillestad på det flotteste utearealet du kan tenke deg med ubegrensede muligheter til lek og moro.

I dag er vi 4 avdelinger. De to minste avdelingene er ute på barnehagens områder, mens de to største er ute i skogen mesteparten av dagen, hvor de har en stor lavo som tilholdssted og base for turgåing og utforskning av Nordre Botnemarkas hemmeligheter.

Vi ønsker å kunne gi barna "våre" en trygg og god barnehage, som tar var på dem og gir dem muligheten til å utvikle seg til selvstendige mennesker som kan ta fremtiden på strak arm.

Foreldrene skal kunne føle seg sikre på at de har gjort et godt valg for sine barn. De skal kunne være viss på at barna får den omsorg de skal ha, et godt pedagogisk tilbud, og en barnehage de vet er til å stole på, slik at de også kan ha en god og komfortabel dag.